BIADAB!!! Penghinaan Besar Kepada Keluarga Si Mati Dan Agama Islam. Aksi Remaja Ini WAJIB Dihukum

Dewasa ini fenomena baru telah menular di media sosial. Fenomena itu berupa tarian sambil diiringi sebuah lagu khusus. Gerakannya pun juga cukup simple, hanya perlu menonggeng lalu menaik dan turunkan punggung selama berulang kali. Seperti yang dilakukan semua remaja ini.

Seperti remaja yang lain, mereka melakukan gerakan yang disebut squatshitschallenge itu. Namun bezanya, mereka melakukannya diatas kubur Islam. Netizen bertalu-talu menghentam remaja-remaja tersebut.

Para netizen sangat marah dan menganggap apa yang dilakukan remaja-remaja itu sangat tidak biadab. Akhirnya video yang diviralkan oleh facebook Wangsih Kartika itupun menjadi viral. Dalam keterangan postingannya Kartika menulis:

“Biadab syaitan ini!”

Dalam video yang diviralkan oleh Kartika ini kelihatan remaja ini semua membuat gerakan menonggeng berulang kali di atas makam perkuburan Islam. Bukan hanya gerakan naik turun, remaja ini semua turut menggoyangkan punggung mereka sambil tertawa menatap ke arah kamera. Bukan hanya di satu makam, bahkan prilaku itu dilakukan di beberapa makam lain.

Aksi tersebut juga dilakukan di pintu masuk makam. Mereka naik ke atas tembok kemudian melakukan gerakan naik turun ini. Prilaku yang dilakukan oleh sekelompok pemuda ini menjadi bahan cemuhan netizen. Bahkan beberapa pengguna facebook geram melihat aksi sekelompok pemuda tersebut.

Kalau perkara begini berlaku di kubur ibu bapa anda, apa yang anda rasa?? apa yang anda buat??

TERKINI : Mak Cik Keluarkan RM20 Juta selepas DIHINA Pegawai Bank…..Tengoklah Selepas itu apa yang terjadi

Seorang mak cik telah pergi ke kaunter bank untuk mengeluarkan wang sebanyak RM 500. Tetapi kemudiannya kerani di kaunter bank itu telah melontarkan kad dengan lagak yang kurang ajar kepada mak cik itu sambil berkata “kalau nak keluarkan duit kurang daripada RM5000 sila keluarkan di ATM. Kami tiada masa untuk keluarkan wang yang sedikit.”

Kemudian, mak cik itu mengambil kad itu semula dan menyerahkannya kepada kerani tersebut dan berkata “Kalau macam tu keluarkan sahaja semua yang ada di dalam akaun ini.”

Kerani bank itu sangat terkejut apabila mendapati di dalam akaun mak cik itu terdapat sejumlah RM 20 JUTA.

Dengan lemah lembut & penuh santun, kerani bank menyatakan mereka tidak dapat menyediakan wang sebanyak itu. Jika mahu pengeluaran sebanyak itu, perlulah membuat temujanji.

Mak cik itu kemudiannya bertanya tentang jumlah yang boleh dikeluarkan secara serta merta pada hari tersebut. Lalu kerani bank menjawab dengan amat sopan. Jumlah yang boleh dikeluarkan ialah RM 300, 000 sahaja.
Mak cik itu menjawab “kalau begitu saya mahu keluarkan RM300,000 sekarang!!”

Dengan susah payah kerani bank mengira dan menyerahkan kepada mak cik itu. Setelah mengambil duit itu, mak cik menyerahkan semula duit sebanyak RM299, 500 kepada kerani tersebut dan berkata, “Saya hanya memerlukan RM500 sahaja. Sila simpan semula semua duit saya ke dalam akaun saya…….
[Janganlah kita memandang rendah pada rupa paras ara dari hanya kerana dia seorang yang sudah tua]

Sila share jika anda rasa kisah ini bermanfaat untuk dijadikan pengajaran kepada semua.

Video Penuh – Rakaman Pelajar Lelaki Dipukul Dan Dipaksa Makan NAJIS Bangkitkan Kemarahan Pengguna Media Siosial !!!

Rakaman Pelajar Lelaki Dipukul Dan Dipaksa Makan NAJIS Bangkitkan Kemarahan Pengguna Media Siosial !!! | Satu insiden buli yang sangat menyedihkan dan ianya mencetuskan kejutan dan kemarahan di seluruh media sosial minggu ini selepas video yang menunjukkan seorang pelajar yang disuruh untuk makan najis oleh rakan-rakannya

Dalam video yang tidak menyenangkan itu, budak lelaki itu disuruh mengutip najis dari mangkuk tandas dan memasukkannya ke dalam mulutnya dengan menjilat jari-jarinya dua kali sementara pelajar lain melihatnya.

Apa yang lebih teruk, budak itu kemudiannya dilaporkan mengalami polio. Klip itu telah membakar kemarahan pengguna media sosial dan netizens menyeru hukuman yang lebih berat dikenakan kepada pembuli kerana membuli, terutamanya selepas hukuman untuk tujuh pelaku diumumkan. Lima pelajar diberi “Amaran keras” dan beberapa hukuman lain yang dilihat tidak setimpal dengan apa yang mereka lakukan

Mak Aik. Selain Menjaga Pesakit, Sekumpulan Jururawat Khas Ini Juga Ditugaskan Untuk Menyusu Lelaki Dewasa

Selain Menjaga Pesakit, Jururawat Di China Juga Ditugaskan Untuk Menyusu Lelaki Dewasa

Jururawat biasanya bertugas untuk merawat orang sakit. Apa sebenarnya pekerjaan para jururawat basah ini? Tugas jururawat basah ini adalah untuk menyusukan, bukan hanya kanak-kanak, tetapi juga orang dewasa.

Memetik sumber, berbeza dengan jururawat, jururawat basah tugas utamanya adalah untuk menyusukan. Perkhidmatan ini ditawarkan bukan hanya untuk kanak-kanak, malah juga untuk orang dewasa.

Menurut syarikat yang menyediakan perkhidmatan ini, syarikat Xinxinyu Household Service Company berpangkalan di Guangdong, China. Orang yang ingin menyewa perkhidmatan ini meningkat, bukan untuk kanak-kanak, tapi orang dewasa itu sendiri untuk tujuan peribadi.

Minum air susu ibu sudah menjadi satu trend popular di kalangan orang kaya di China. Negara mereka juga mempunyai tekanan kerja yang tinggi. Ada yang menyewa jururawat basah ini bekerja di rumah selama sebulan agar selalu mendapatkan bekalan susu segar setiap hari.

Menurut orang yang pernah menyewa perkhidmatan ini, jururawat basah boleh disewa dengan kos kira-kira 10,000 hingga 20,000 Yuan iaitu sekitar RM6,000 hingga RM12,000. Harga ini dianggap wajar oleh para pelanggan yang pernah menyewa perkhidmatan ini. Ada di antara jururawat basah yang disewa juga masih muda dan berpenampilan menarik dan harganya boleh mencecah lebih mahal lagi, sehingga berlipat kali ganda.

 

Jururawat Cantik Letak Jawatan Dan Mohon Maaf Kerana ‘Terlalu Seksi’

AKIBAT gambar berpakaian seragam yang dikatakan ‘terlalu seksi’ menjadi tular, seorang jururawat sebuah hospital swasta di Isan, Thailand, terpaksa meletak jawatannya selepas ia tidak disenangi pihak pengurusan..

Gambar Parichat ‘Pang’ Chatsri, 26, berpakaian seragam jururawat yang agak ketat dengan skirt di atas lutut mengundang komen negatif di media sosial selepas disiarkan di laman web Thai Nurse Lovers Association.

Menurut Daily Mail, ada pengguna media sosial menuduhnya berpakaian tidak sopan dan mencalarkan profesion jururawat.

Berikutan komen negatif itu, Parichat memohon maaf secara terbuka.

“Saya sudah memberi penjelasan kepada pihak pengurusan hospital namun mereka anggap kejadian itu merendahkan imej hospital.

“Saya faham dan tidak mahu ia diperbesarkan, jadi saya letak jawatan.

“Saya memohon maaf kepada semua Majlis Jururawat dan Bidan Thailand serta hospital,” katanya.

Menurutnya, dia tidak mahu menimbulkan masalah dan bertanggungjawab terhadap kejadian itu.

“Baik Pakai Seluar Pendek Je Pagi Raya” Haa Padan Muka Nora, Nora Danish Dikecam Bapak Mertua Kerana Memakai Skirt Jarang Di Pagi Syawal?

Gambar raya pelakon popular Nora Danish bersama Suami Tercinta, Nedim Nazri telah menerima kritikan yang teruk di laman sosial.

Gambar raya mereka berdua itu dimuatnaik di laman instagram milik Nora Danish dan terus mendapat perhatian ramai.

Pakaian Nora di pagi Raya Yang tidak sesuai kata peminat nya.
Ada yang turut komen nora danish lupa adat semasa beraya.

Komen dari peminat whitening_injection_ori_aya – Makin teruk lak pas kawin. Sila pakai sopan di bulan mulia. Suami sila tegur isteri tu. Na masuk syurga biar sama2

Mereka berdua dilihat bermesra dan sedikit berpelukan di atas kerusi dan tangan Nora Danish berada di kaki Nedim Nazri.

Para follower dan netizen di laman sosial insta dan juga facebook terus mengkritik gambar tersebut kerana Pakaian Nora Menampakkan Paha nora Yang Putih Dan Gebu

“Baik Pakai Seluar Pendek Je Pagi Raya” Komen Panas dari Netizen

Tengok Lagi 6 Gambar Dan Respon Panas Dari Family Nora

Mak Aik. Nora Danish Di Kecam Kerana Pakai Skirt Jarang Di Pagi Raya?

Gambar raya pelakon popular Nora Danish bersama Suami Tercinta, Nedim Nazri telah menerima kritikan yang teruk di laman sosial.

Gambar raya mereka berdua itu dimuatnaik di laman instagram milik Nora Danish dan terus mendapat perhatian ramai.

Pakaian Nora di pagi Raya Yang tidak sesuai kata peminat nya.
Ada yang turut komen nora danish lupa adat semasa beraya.

Komen dari peminat whitening_injection_ori_aya – Makin teruk lak pas kawin. Sila pakai sopan di bulan mulia. Suami sila tegur isteri tu. Na masuk syurga biar

Jom Tengok 10 Gambar nora danish Yang di kata Keterlaluan tu.

Sayang Mesti janji jangan muat naik video ni, Nadia TUNJUK dekat abang sorang je tau….Ingat Kan Video Biasa. Tapi Video Sungguh Memalukan. Akhirnya VIDEO Memalukan Kau Tu Tersebar Jua Hingga Mendapat 500k View

Sayang Mesti janji jangan muat naik video ni, Nadia TUNJUK dekat abang sorang je tau….Ingat Kan Video Biasa. Tapi Video Sungguh Memalukan. Akhirnya VIDEO Memalukan Kau Tu Tersebar Jua Hingga Mendapat 500k View

Sayang Mesti janji jangan muat naik video ni, Nadia TUNJUK dekat abang sorang je tau….Ingat Kan Video Biasa. Tapi Video Sungguh Memalukan. Akhirnya VIDEO Memalukan Kau Tu Tersebar Jua Hingga Mendapat 50 ribu view

Kantoi Tersebar – Anak tuan rumah cuba ambil kesempatan R0-Gol pembantu wanita akhirnya terbongkar

Video Anak tuan rumah cuba ambil kesempatan Henjut pembantu wanita akhirnya terbongkar

Satu rakaman video yang di muat naik di laman sosial baru-baru ini menunjukkan seorang lelaki yang di percayai anak kepada seorang majikan telah menjadikan seorang pembantu rumahnya sebagai tempat untuk melepaskan nafsunya itu.

Satu rakaman video yang di muat naik di laman sosial baru-baru ini menunjukkan seorang lelaki yang di percayai anak kepada seorang majikan telah menjadikan seorang pembantu rumahnya sebagai tempat untuk melepaskan nafsunya itu.

Video tersebut di rakamkan oleh salah seorang rakan lelaki tersebut yang berada di tempat itu.
Di lihat pada video tersebut, terdapat dua orang wanita yang di percayai pembantu rumah di rumah terbabit telah menjadi mangsa kepada anak majikan tersebut hampir 3 bulan yang lalu.

Satu rakaman video yang di muat naik di laman sosial baru-baru ini menunjukkan seorang lelaki yang di percayai anak kepada seorang majikan telah menjadikan seorang pembantu rumahnya sebagai tempat untuk melepaskan nafsunya itu.

Video tersebut di rakamkan oleh salah seorang rakan lelaki tersebut yang berada di tempat itu.
Di lihat pada video tersebut, terdapat dua orang wanita yang di percayai pembantu rumah di rumah terbabit telah menjadi mangsa kepada anak majikan tersebut hampir 3 bulan yang lalu. 1234

Bini Sape la ni Pergi Shoping Raya Pakai Macam ni. Inilah Akibat Pakai Seluar Terlalu Ketat Dan Pendek Di Shopping Mall, Lihat Foto Seterusnya Yang Amat Memalukan

Perghhh! Nampak bentuk ‘apam’ minah tu jelas gila kot! Para lelaki yang ada tu mesti ternganga dan menelan air liur berkali-kali noh.. Miss rasa minah tu lupa nak pakai seluar dalam lah, kalut sangat nak keluar sampai terlupa nak pakai seluar dalam!! Hahhaha..

Daripada dia berpakaian macam tu, Miss cadangkan baik dia telanjang jer terus! Yela, cara dia berpakaian pun macam tak pakai apa-apa jer.. Apa gunanya kalau pakai seluar dan baju, kalau dah nampak macam telanjang jerr… Cara pakaian dia tu, orang lain pun dah tahu macam mana rupa bentuk yang kat ‘dalam’ tu tau, jelas dipertontonkan!

Ini lah bahana kalau memakai seluar terlampau ketat dan nipis nak mampos di tempat awam.. Ada individu lain tangkap gambar korang pun tak sedar.. Miss pun tak faham orang perempuan yang suka pakai ketat-ketat ni, Miss seorang perempuan yang tengok gambar ni pun malu lah weii.. Bukannya malu apa, malu sebab perempuan sekarang ni senang untuk jatuhkan maruah dorang sendiri.. Hurmm..

Minah tu dah lah pakai baju pun saiz budak-budak, memang jelas lah nampak bentuk ‘apam’ dia tu.. Hah! Dia pulak sedang berdiri tanpa cover bahagian depan tu, itu lah peluang orang lain nak tangkap gambar dan sebarkan.. Hah, korang yang suka pakai baju ketat-ketat nak mampos macam tu, tak malu dan takut ke jadi macam tu?? Suka ke orang tengok body korang yang menggiurkan macam tu jer, hah??

Bila lelaki mengusik pandai pulak korang nak marah dan fikir dorang tak hormat korang.. Padahal korang sendiri tak hormat dan pandai jaga diri sendiri, merelakan diri korang dipertontonkan dalam keadaan ‘bertelanjang’ macam tu! So, tak perlu salah kan orang lain